środa, 17 kwietnia 2013

Recenzja: Mydło wszystko umyje, czyli słów kilka o mydełkach Bentley Organic.

Siemka!!

 Chciałam Wam dzisiaj przedstawić mój absolutny hit w pielęgnacji  twarzy, a raczej jej oczyszczania. Są to mydełka Bentley Organic. W internecie można znaleźć naprawdę niewiele opinii na ich temat, wobec czego mam nadzieję, że mój post będzie pomocny.

Ale od początku....

Z firmą Bentley Organic po raz pierwszy spotkałam się przy okazji składania zamówienia w jednej z internetowych aptek. Nie ukrywam,ale zaciekawiła mnie nazwa:). Poszperałam troszeczkę na necie, poczytałam i postanowiłam zaryzykować.

Bentley Organic oferuje nam serię pięciu ekologicznych mydeł. Ja w swojej kolekcji posiadam:

Głęboko oczyszczające mydło z oliwek, olejku herbacianego i eukaliptusa.

 

Składniki:

woda, gliceryna*, sole sodowe olejku palmowego (z owoców palmy)*, sole sodowe olejku kokosowego*, sole sodowe oleju palmowego (z nasion), olejek z liścia herbaty*, olejek z liścia eukaliptusa*, tetrasodium etidronate, olej z owoców oliwki*, pentasodium pentetate, naturalne substancje zapachowe Limonene*
 
*certyfikowany, organicznie wyhodowany składnik

oraz

Wygładzające mydło z miodu, otrąb i płatków owsianych 



Składniki:

woda, gliceryna*, sole sodowe olejku palmowego (z owoców palmy)*, sole sodowe olejku kokosowego*, sole sodowe oleju palmowego (z nasion), otręby*, wyciąg z ziarna owsa*, miód*, proszek z kory cynamonu*, tetrasodium etidronate, pentasodium pentetate, ekstrakt z owocu wanilii*

*certyfikowany, organicznie wyhodowany składnik



Na stronie producenta możemy przeczytać, że produkty nie są testowane na zwierzętach, są wolne od parabenów, SLS i SLES.  Jednym słowem, kosmetyki Bentley Organic są bezpieczne dla ludzi i środowiska.

Ale do rzeczy.
Co ja o tym wszystkim myślę??

  • mydełka mają opływowy kształt, dzięki temu łatwo trzyma się je w dłoni
  • bardzo dobrze się pienią
  • zapachem przypominają szare mydło
  • używam głównie do oczyszczania twarzy: bardzo dobrze usuwają resztki makijażu
  • po użyciu tego mydełko skóra nie jest napięta,wysuszona, mam wrażenie, że wszelkie niedoskonałości szybciej się goją
  • mydełko nie nawilża w sposób spektakularny,ale też nie powoduje uczucia ściągnięcia, dobry krem nawilżający lub olejek i mamy cudowną skórę :)
  • cena może odstraszać ( 13,56 zł),ale ze względu na wydajność, myślę, że to niewielki wydatek. Mydełko oczyszczające mam już ponad miesiąc, używam codziennie wieczorem do zmywania twarzy, zużycia nie widać.
  • mydełko wygładzające kupiłam z myślą o wykonywaniu peelingu ciała,otręby są jednak zbyt delikatne, w tej kwestii lepiej się sprawdza ukochana kawa. Od kilku dni stosuję go głównie na dekolt-widzę poprawę wyglądu skóry, niespodzianki "dekoltowe" goją się, poprawił się jego wygląd .
Podsumowując:

Mydełko zostanie ze mną na długo. Nie wyobrażam już sobie wieczornej toalety bez niego. Cenię go za właściwości oczyszczające oraz odświeżające. Mam nadzieję, że pomoże mi uporać się z zaskórnikami. Jeżeli tak jak ja macie cerę mieszaną, problematyczną, z częstymi niespodziankami, myślę, że warto dać mu szansę.
Czekam na Wasze opinie.

Buziaczki, papatki, całuski

Tisha

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz