środa, 27 lutego 2013

Recenzja: Solgar Włosy Skóra i Paznokcie.

Siemka!

Chciałam Wam dzisiaj przedstawić jeden z najlepszych suplementów, jaki miałam okazję zażywać. Jest to produkt firmy Solgar Formuła Włosy, Skóra i Paznokcie:

www.solgar.pl





Nie będę zanudzać opisem producenta, możecie sobie przeczytać TU. Suplement zawiera w swoim składzie min cynk, krzem i miedź-czyli wszystko to, czego potrzeba naszym włosom. Mogą go stosować również wegeratianie.


Solgar możemy kupić  tylko w wybranych aptekach,ewentualnie zamówić przez internet. Ja swój zakupiłam w aptece COSMEDICA, kosztował 64 zł. Moim zdaniem niedużo jak za dwumiesięczną kurację. Dla porówniania Biotebal 5mg, 30 tabletek kosztuje 30zł.

Moim zdaniem, i tu się powtórzę, jest to jeden z lepszych, jeśli nie najlepszych suplementów na rynku. Przyjmowałam różne włosowe wspomagacze,ale tak naprawdę po żadnym nie widziałam takich efektów jak po Solgarze. Aktualnie zakończyłam ponad dwumiesięczną kurację. Preparat przyjmowałam raz dziennie, za wyjątkiem weekendów (dlatego moja kuracja trwała dłużej). Czasami miałam problem z połknięciem, ponieważ tabletki są naprawdę ogromne. Moja koleżanka np dzieli je sobie na pół :) Pierwsze efekty pojawiły się po ok miesiącu, zauważyłam zmniejszone wypadanie,nie tylko podczas mycia,ale równiez rozczesywania włosów, poprawiła się cera, nic nie wyskakuje nawet przed @, paznokcie rosną jak szalone. Pojawiło się mnóstwo malutkich włosków, z czego się najbardziej cieszę.

Myślę, że warto zainwestować w Solgar i przeprowadzić kurację.
Aktualnie robię sobie miesięczną przerwę i sięgam po inny produkt tejże firmy. O proszę tu macie zdjęcie:



www.solgar.pl


Ma bardzo ciekawy i bogaty skład,ale o tym juz w innym poście.... :)


A Wy znacie już tą firmę? Jakie ich produkty możecie polecić?

Buziaczki, papatki, całuski
  Tisha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz