niedziela, 10 lutego 2013

Kosmetyki: Kosmetyczny rachunek sumienia






Siemka!

Przed przystąpieniem do pisania bloga, zrobiłam spis moich włosowych kosmetyków-nawet nie przypuszczałam, że jest tego aż tyle. A cała ta historia zaczęła się tak niewinnie-najpierw był blog
  Idalii
, później wizaż no i oczywiście Anwen. W porównaniu do  tych blogerek/wizażanek mój zbór to pikuś,ale jak dla mnie to i tak sporo. Najwięcej mam olei i najtrudniej idzie mi ich zużywanie-do olejowania zazwyczaj wystarcza mi  dosłownie 2 łyżki stołowe, więc to będzie trudne zadanie. Maski, szampony-tu już będzie prostsza sprawa. Pod koniec miesiąca zobaczę, ile tego towaru uda mi się zdenkować. Mam również postanowienie nie kupowania kosmetyków włosowych w tym miesiącu.

A Wy robiłyście już sobie kiedyś taki spis??

Rachunek Sumienia



SZAMPONY

Revitax Szaampon na porost włosów
Joanna z Apteczki Babuni Szampon wzmacniający
Barwa Naturalna Szampon Piwny
Barwa Ziołowa Szampon Pokrzywowy
Goldwell Rich Repair
BingoSpa Kolagenowe serum do mycia włosów

ODŻYWKI

Mrs Potters Aloes i Jedwab

ODŻYWKI B/S
Joanna z lnem i rumiankiem
Joanna z miodem i cytryną
GlissKur Ekspresowa odżywka wzmacniająca

MASKI
BingoSpa Błoto karnalitowe
Stapiz Sleek Line
Kallos Latte
Kallos Placenta
BingoSpa Kolagenowa Kuracja Wzmacniająca

WCIERKI
Balsam przeciwko wypadaniu włosów z enzymem z pijawek
Joanna Rzepa Kuracja Wzmacniająca
Jantar
Radical mgiełka Wzmacniająca

OLEJE
musztardowy
palmowy
kokosowy
migdałowy
olej z oliwek
z nasion pietruszki
winogronowy

ZABEZPIECZENIE KOŃCÓWEK
Farouk CHI Jedwab
Loreal Hair Mix Supreme Smooth

ZIOŁA
Korzeń łopianu
Kozieradka
Pokrzywa
Siemię lniane

PS Na marginesie chciałam dodać, że nie jestem przeciwniczką silikonów i uważam, że też się przydają.


Buziaczki, papatki, całuski
Tisha


1 komentarz: